Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-20, 20:45   #174
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.839
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi ta bompengedebatten?

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Pøblis, kan du si hvordan umiddelbar nærhet til veien er definert? Innenfor 100 meter ?

Jeg tror ikke Oslo politikerne har fått med seg hvor mange kr hver familie har brukt per måned i denne kommunen. Nå har samferdselsministeren sagt at de vil ta disse pengene med til andre veiprosjekter. Heldigvis er det blitt bedre fordelt på flere familier etter omleggingen ifjor med flere bommer.


Det er en grunn til at det finnes veldig mange elbiler der bompenger er høye.

Jeg er usikker på grensene i meter - men det bor 5 000 i rød sone, som er sterkt støy og forurensningsutsatt, og ytterligere 10 000 i gul sone som også har store støy og støvplager. Jeg prøver å google litt nå, men fant det ikke umiddelbart, men ble nysgjerrig og fortsetter å lete.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat