Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 19:11   #5
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Viss du skulle innrede eit halvt rom til hobbykrok ...

Ja, det er gjesterom-mulighet som gjer at det må vere ei seng der. Hittil har vi hatt ein (nå kassert) velbrukt sovesofa som blir dobbelseng ved behov, foran TV-en. Og vi må ha noko tilsvarande. Hems blir nok for krevande, med tanke på at vi har ein del andre oppussingsprosjekt som står på vent (gjestetoalett, garderobe og liknande står på vent og tetting av åpningstid der det kjem inn mus har rykka fram i køen). Men god idé. Eg tenker kanskje ein gjesteseng-aktig daybed-sak som kan stå framføre bokhyllene kan fungere.

Isprinsessene, ja, det var lurt. Eg kan få ganske mykje oppbevaringsplass i skuffer under bords òg. Det har eg trua på.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat