Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-18, 17:16   #1
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Viss du skulle innrede eit halvt rom til hobbykrok ...

... korleis ville du gjort det? Eg har nemlig eit halvt rom eg skal innrede og er ute etter inspirasjon.

Eg er interessert i alt frå luftslott til IKEA-hacks og loppis-idear, smått og stort. Pluss for gjenbruk, men eg gidder ikkje gå i gang med DIY-prosjekt som krev innkjøp av ting som deretter må byggjast om. DIY med rimelige materialkostnader er fint.

Eg vil ha plass til å legge puslespill, teikne- og malesaker, garn, strikkegreier og symaskin, oppbevaring av utstyr til overnevnte aktiviteter og funksjonelle løysingar det er enkelt å rydde både opp og ned.

Premisser:
- Halve rommet vil bestå av bokhyller og treningsutstyr, blant anna ein ganske plasskrevende maskin.
- Eg må sette av plass til ei gjesteseng/Daybed, og rommet må kunne fungere som gjesterom ved behov.
- Eg må sette av plass til eit høgt skap til støvsuger og langkoster.

Ønsker
- Eg har blant anna lyst til å ta opp eit gammalt spisebord og plassere det midt i rommet for å få gode bordflater.
- Eg ønsker ganske mykje hylleplass og lurer på korleis det vil fungere med ei daybed midt i rommet, ikkje inntil vegg?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat