Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-16, 23:11   #50
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.398
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2016

I år har jeg faktisk ingen gaver i boks og få planer. Det ordner seg, men med nye ERP system i løpet av høsten og travle tider på jobb burde jeg få unna julegavene raskt.

Yngste ønsker seg Flax kalender, men han vil gjerne også ha en sjokoladekalender (han vil ha den billige typen til en tier). Han får begge har jeg sagt, helt greit. Regner med at eldste da velger det samme. Det blir i alle fall ikke pakkekalender.

Aner ikke hvor vi feirer jul eller med hvem, i år er det litt kaos med alvorlig sykdom så vi får se. Jul blir det okke som.

Avslutning for yngste sitt trinn fikk vi vite i dag, så da er det plottet inn på kalenderen. Det kolliderer ikke med andre ting tror jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat