Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-16, 18:16   #45
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.441
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juletråden 2016

Jeg har kjøpt tre julegaver, men bortsett fra det har jeg ikke gjort noe. Tenker jeg starter sånn i midten av oktober en gang, men juleinspirasjon er aldri feil

Jeg har vel også kakelisten ganske klar; same procedure as last year...

Kalender: Har laget selve kalenderen for noen år siden og rett på nyåret (2016) lagde jeg aktivitetslapper som kan gjenbrukes år etter år. Men planlegges må det jo uansett

Sted: Hele familien skal være hos oss ifølge planen, men kjenner at jeg kan bli litt sliten og svett av tanken. Det ordner seg nok

Jeg gruer meg også litt til jul, eldste har fått diabetes type 1, og det betyr at noe unektelig må bli annerledes. For meg er førjulstiden julekaker og lov til å spise/snackse litt på det, og selve julen er også godteriskåler på bordet hele dagen (julaften + romjul) og mat til alle tider. Han kan spise hva som helst (også godis og julekaker), men det er klart mye småspising hele tiden er vanskelig å regulere med insulin.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat