Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-16, 19:05   #19
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Lillegutt skal også konfirmeres neste år, tror jeg. Han skal følge et tilrettelagt opplegg her, så jeg må kontakte dem og høre - godt med en påminner!

Vi har veldig liten familie, og stort hus, så plass til å ha det hjemme enten ute i hagen hvis det er fint vær, eller inne hos oss. Og rikelig med overnatting både her, hos mamma og hos broren min. Så det er vel ikke så voldsomt mye mer å stresse med, egentlig

Han skal få bunad men det venter jeg med til han har vokst litt mer, og en fin dress skal jeg alltid få ordnet

m^2 er ikke aktiv