Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-16, 14:08   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Der er visst jeg også, men konfirmant i 2017.

Hun vil ikke ha bunad, og er så lite utvokst ennå også at bunad utgår selv om svigermor syr bunad. Hun klarer jo ikke å bestemme seg for om hun vil ha bunad i det hele tatt heller. Så jeg kjøpte en fin festdrakt på salg her forrige uke i liten damestørrelse, og vil hun ikke bruke den så passer den til søsteren. Søljer hun kan bruke har vi nok av. Kan hende moren min har en bunad hengende som kan passe til henne, men ny bunad blir det ikke på henne nå til konfirmasjonen.

Vet ikke om hun vil kirkelig eller borgelig ennå, men jeg heller mot at hun vil konfirmere seg i kirken, og da blir datoen mest sannsynlig 7. mai her vi bor. De har bestandig 1. søndagen i mai, men 2. søndagen i mai om 1. mai er en søndag.

Lokalet er booket inn hos moren min, for det var i fjor jeg plutselig tenkte på det, og vi må ha så mye familie på overnatting så jeg vil unngå å ha selskapet hjemme hos oss selv. Og her hos oss blir lokaler booket tidlig. Hos moren min kan vi enkelt få ommøblert stua i god tid og sette opp border i god tid, og hun sa seg villig til å ha det der. Så får jeg bare søsteren min til å hjelpe meg med å vaske ned og sette opp i god tid. Huset vårt blir fullt av overnattingsgjester. I alle fall minst 5 stykker ekstra i hus i tillegg til oss, men kan bli enda flere.


Sist redigert av Elisabet : 25-03-16 kl 14:14.
Elisabet er ikke aktiv