Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-15, 23:22   #52
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Jeg tror jeg vil forsøke å få laget julekort og kalender nå i oktober, få det gjort rett og slett. I fjor måtte jeg bestille kort i tre omganger, så i år skal jeg bestille nok med en gang.

Har tenkt de siste dagene og kommet frem til at jeg ikke har lyst at de skal ha pakkekalender, ikke med gaver hver dag i alle fall. Vanskelig å finne noe som ikke koster allverdens og som ikke er søppel rett og slett. Kan hende de heller får noe godteri og så en liten ting i helgene. Samtidig er jeg ikke helt sikker på godteri hver dag. Kan hende blir det en blanding av aktiviteter og ting. De setter i grunnen stor pris på at vi gjør ting sammen, så tror jeg må tenke litt rundt det. Det kan være så enkle ting som at yngste får sove i min seng, blir lest ekstra for og at vi griller pølser i bålpannen ute på haugen på tomta.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat