Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-15, 23:11   #50
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Jeg begynte så smått å tenke litt jul i går. Kom på at det er vår tur til å ha svigers. Pappan min har blitt alene også og med han følger farmor og tante,og så kommer mamman min. Så i dag sier eldstemann og kjæresten at de ville være litt hos begge familier til jul (de bor 100 m fra hverandre)
Dermed blir vi 13 til jul ! I vårt bittelille hus.
Bare det gir meg jo åndenød,men samtidig må jeg jo bare dure på!
Kalender blir som alltid en felles for alle ungene, med poser som har 4 små godisting hver dag, og i helgene en og annen lapp med felles gjøremål.
Gavelista begynner jeg på nå, målet er å holde meg under 40, men det ryker nok grundig med tanke på ny barnevakt, nytt lite tantebarn og ny svigerdatter på toppen av de 40 fra i fjor. :knegge:
Julekort får jeg se hvor mye jeg gidder, men 55 stk må lages (på nett) og bestilles etterhvert.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat