Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-15, 13:04   #7
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant i 2016

Har også konfirmant 2016. Min skal konfirmeres humanistisk, det er vel et par datoer, påmeldingsfristen tror jeg er 1. oktober foregående år. I år er det 9. og 10. mai, vi hadde 5. mai med eldste, så er vel stort sett rundt det. Vi må være på hugget for å få seremoni på lørdag. Vi skal ha det hjemme som sist, så trenger ikke å tenke på lokale. Bunadsprosjektet er såvidt i gang, min mor skal bidra og har begynt å sy perlebroderi til bringeduk. Har fått kjøpt forkle, og er i gang med å finne ut av skjorteprosjektet. Så skal konfirmanten ønske seg sølv til bursdager og jul. Det er det største prosjektet, bunaden! Mat blir nok bestilt, så blir det kakedugnad. Puh! Synes jeg akkurat drev med dette, men er visst allerede tre år siden sist.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat