Vis enkelt innlegg
Gammel 24-12-11, 01:40   #886
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Jeg begynte så bra (og meldte meg inn i denne tråden), men datt selvsagt av på veien. Desember er et helvete på jobb med tentamener, karakterer, vurderinger og rettebunker, så jeg fikk selvsagt ikke gjort alt jeg hadde planlagt uten julestress i år heller.
Kun det mest nødvendige er vasket, det er ikke ryddet i skuffer og skap. Gavene er kjøpt, julebaksten er spist opp. Kjøkkenet kan vaskes til våren, det samme kan badet. Vinduene ble vasket til første søndag i advent, men så kom Berit og nå ser de for jævlig ut.
Men jeg har pyntet, har nok mat til alle gjestene (vi blir 12 stykker), hunden er snart ferdig med løpetiden, jeg hadde nok merkelapper, jeg har nok dyner til alle overnattingsgjestene og alle rom er grei nok. Mannen glemte å sende julekortene (de siste ble sendt i går og vi hadde selvsagt for få kort med bilder av ungene), jeg finnes ikke storebrors julestrømpe, jeg skal stryke duken til spisestuebordet i morgen og det blir sikkert jul i år også.
Burde jeg hoppet over til den andre tråden?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat