Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-20, 19:44   #45
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Turanbefalinger på Strandalandet, Ryfylke

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

I dag gikk vi til Ådnanesnuten, helt på sparket. Hadde egentlig planlagt noe annet. Turen var fin og været var nydelig, og vi traff ikke på en sjel. Dessverre var det ikke spesielt lett å finne fram på stiene, og vi kunne gått en raskere runde.

Er litt overrasket over at turen er merket som «lett». Joda, den er ikke krevende, men når Dalsnuten er middels, så stusser jeg på dette. Det er en relativt lang tur. Ok, så er det ingen kjempehøy nut, men jeg synes da det var en del stigning.

Vurderer Heiahorn (merket middels) eller Hatten (merket som krevende, men som er veldig kort?) neste gang. Jeg innbiller meg at Heiahorn er jæskla tungt og litt langt. Men det er kanskje bare inni mitt hode?

Hatten og Heiahorn er to forskjellige turer ja, mange år siden jeg har vært på Heiahorn så tar ikke turen igjen i hodet. Hatten er kort med flott utsikt. Hesten er et annet alternativ med samme parkering som Hatten, bare på andre siden av veien.
https://turanbefalinger.com/hesten-pa-strandalandet/

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat