Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-19, 18:15   #885
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.033
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal vi ha til middag i dag? Tråd #4

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Kan du dele oppskrifta?

Klart det. (Hadde allerede skrevet den inn på en oppskrift-side jeg har på Facebook, så kjapt å legge den inn her.)

Thai fiskeburger med chilislaw og marinert agurk

...

Eg kom over denne oppskrifta i Sunnmørsposten og måtte berre teste den ut. Heldigvis, for dette var godt! (Nokre små endringar er gjort i oppskrifta, men eg trur ikkje det spelar så stor rolle. Eg har tatt litt ekstra koriander her og litt mindre chili der, samt gjort majones til majones+creme fraiche.)

...

Fiskekaker:

400-500 g torskefilet

1 klype salt

2 ss potetmjøl

1 egg

3 ts karripasta, raud

4 limeblad

2 ss fiskesaus

1 ts sukker

1 ss frisk koriander, hakka

olje til steiking

Ha fisk i bitar i kjøkkenmaskin saman med salt, karripasta, egg og potetmjøl. Køyr saman til glatt og jamn farse. Ha i finhakka limeblad, fiskesaus, sukker og finhakka koriander. Køyr saman.

Form til fire fiskekaker. Oppbevar i kjøleskåp fram til steiking.

___

Marinert agurk:

Kok opp:

1 dl 7% eddik (eller smak til 1 dl vatn med 35% eddik visst du likar det litt skarpare)

1 dl sukker

1 god klype havsalt

1 ts frisk, riven ingefær

1/2 raud chili i skiver

Kjøl ned og ha i:

1 ss fiskesaus

2 ts sesamolje

Til slutt heller du laken over strimla eller skiva agurk. La trekke eit kvarter eller to-tre.

___

Chilislaw:

Bland saman:

0,5 dl majones

0,5 dl creme fraiche lett

1 ss sriacha

Vend inn:

1 gulrot i fine strimlar (du kan raspe den)

1 vårlauk, finsnitta

1 bunt koriander, grovt hakka

___

Server fiskekakene i burger- eller pitabrød. Eg brukte isbergsalat og reddikar til. Frisk raudkål og eit dryss sesamfrø var anbefalt i avisa. Hadde eg hatt det skulle eg brukt det.

[/url]

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.

Sist redigert av Syrinx : 14-07-19 kl 18:44.
Syrinx er ikke aktiv