Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-09, 11:23   #102
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde vært fint med litt hjelp

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Selvsagt har jeg sanket stemmer her, det var jo derfor jeg la ut linken, i håp om at noen skulle synes at bildet mitt var best og stemme på det. Jeg synes det er litt leit at dette plager enkelte. Men men, det er ikke noe å gjøre med nå. Det er jo synd at dere sier i fra først når konkurransen er ferdig. Hadde noen sagt i fra til meg første dagen jeg la ut link, hadde jeg fjernet den.

Det plager meg ikke i det heletatt, men synes at man må kjøre like regler for alle. Jeg har ikke sett denne tråden før nå, så jeg kunne ikke si noe før jeg hadde sett den. Men som sagt, det er ikke så lenge siden andre ikke fikk lov å sanke stemmer på denne måten. Her inne altså.

Men jeg er ferdig med dette nå, har sagt det jeg mener. Det har ikke noe med deg å gjøre, Jane. Bildet var kjempefint.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat