Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-20, 19:40   #29
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kajakktråden!

Enig med de to siste. Tar du våttkort (gjort på noen timer en ettermiddag) først, kan du få kjent på hvor lett det er å komme ut om du velter og hvor vanskelig det er å komme opp igjen. Da lærer du deg å holde deg i nærheten av land. Kajakk er mye morsommere enn kano, og etter min mening tryggere. En kano kan bli tatt av vinden mye lettere enn en kajakk (med ror). Det skulle ikke forundre meg om flere har druknet etter kanoulykker enn kajakk.

Hvis du får deg våttkort kan du leie deg kajakk f.eks. på Sørenga og teste litt før du kjøper.

Mannen min har kajakk, mens vi andre får låne gratis på hans roklubb. I tillegg har vi en SUP som er lett å ta med seg i bilen eller på sykkel (på ryggen).

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat