Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-12, 17:50   #28
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdomsskolelærere sier "Nei til kyssing og sexy klær"

Nå brukte jeg eksempelet fordi det er et selvopplevd eksempel. Jeg kunne selvsagt ha brukt et motsatt eksempel. Jeg nevnte de orange guttene som tydelig sender ut signaler med klesdrakten og de innsmurte musklene sine. Det er ikke stas for dem heller å få feil respons.

Jeg ser ingen forskjell i prinsipp på kjønn på det området. At det er flere eksempler å hente på at gutter tråkker fysisk over grenser har mye med kultur å gjøre og kanskje (nå sier jeg kanskje fordi det er noe jeg leser litt om i en medisinsk bok om sexologi) har med at kjønn har litt ulike tenningsmønstre, på gruppenivå når det gjelder visuell tenning. Ikke verbal kommunikasjon er vanskelig og særlig er seksuell kommunikasjon vanskelig å tolke.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat