Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-21, 14:42   #13
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lettlest morsom bok

Leser du like gjerne på engelsk? Disse bøkene tror jeg ikke er oversatt alle tre ennå, dessverre. Den første "The Rosie Project" heter "Drømmen om Rosie" på norsk (pocket) og den tittelen høres ut som en tredjerangs stjerneroman fra 1983, men er altså en skikkelig morsom bok om en mann som har bestemt seg for at han nå er kommet dit i livet at han vil gifte seg. Han må bare finne noen å gifte seg med. I innbundet utgave kan du kjøpe "Prosjektet Rosie", også på norsk.

Bok to heter "The Rosie Effect" og bok tre "The Rosie Result".

Jeg hadde bok to med meg på en flyreise og jeg lo så fælt at jeg følte for å forklare meg til personalet. Dette er ganske nerdete greier, men jeg kjenner såpass mange jeg ser slike trekk i at dette i hvert fall var midt i blinken for meg.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat