Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-20, 15:49   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Varmretter til koldtbord som kan lages i forveien og fryses?

Jeg har dessverre ingen erfaring med å fryse pai, men det første som kommer opp når jeg googler er setningen "Ferdigstekt pai er heilt supert å fryse", så jeg antar det er uproblematisk.

Her har mamma laget en boks med krumkaker, og hun har fått en boks med avletter fra et menneske i bygda. Ellers hadde ikke jeg heller giddet å lage det nei. Men iskake er jo veldig godt da, og den står seg vanligvis helt greit gjennom et kakeselskap også, uten å renne utover. Hvetekringle/klippekrans er også veldig godt, og ser fint ut på et kakebord. Den kan veldig godt fryses, bare å ringle over melisglasur rett før, hvis man vil ha det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat