Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-20, 15:33   #6
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Varmretter til koldtbord som kan lages i forveien og fryses?

Det er ikke så mange barn. Konfirmantene er de yngste i slekta, med unntak av min grandniese på 1,5 år, men hun er en matglad frøken som spiser det meste med glede. Det blir jo bare halve familien som kommer siden resten bor utenlands, så da blir det ikke flere barn enn det ene.

Kjøttboller lager jeg selv og fryser, jeg er ikke så stor fan av norske kjøttkaker eller kjøttboller, så det blir tyske frikadeller. Den biten er i boks.

Hva med pai? Noen som har erfaring med å fryse og varme opp igjen det?

Avletter, krumkaker osv er rett og slett for arbeidskrevende, så det blir det nok ikke. En tante av meg tar med seg «feittbrød» (siden vi først snakker om lokal bakst). Det får holde i den kategorien. Noen av de andre gjestene baker også, men jeg hadde tenkt å lage en eller to selv også. Kanskje en iskake kunne vært noe?

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat