Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-20, 21:33   #44
Appelsin
Søt og rar
 
Appelsin sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 10.649
Blogginnlegg: 260
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vet du hva slags endring som skjer med posten i dag?

Jeg synes det er leit.
Kanskje mest av sentimentale grunner, men jeg får f.eks. en del bursdagsgaver per post fordi familien min bor spredt, samt kontaktlinser i posten, og da kan faktisk en dags forsinkelse ofte ha en viss betydning, uten at det er krise liksom. Men leit. Jeg synes vel også at posttjenesten generelt har blitt mer pes enn det var.
Her i bydelen av det en stund fine post-i-butikk etter at hovedkontoret la ned, men så ble alle de små slått sammen til én større post-i-butikk, hvor det stort sett alltid er kø og et himla pes totalt sett. Å sende gaver til søstrene mine er himla dyrt og kommer ofte ikke frem når de skal eller ikke i det hele tatt, så vi bruker Vestlandsekspressen (= buss) i stedet, det er billigere og mer pålitelig, og det sier jo litt

__________________
2012, 2007 og 2004
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat