Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-12, 09:55   #8
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jane Austen-filmatiseringer?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Filmen av Pride & prejudice fra 2005 vil jeg også advare mot. Den er ikke bra på veldig mange måter, men hvem bryr seg når vi har den fantastiske versjonen fra 1995

Jeg eeelsker også Sense & Sensibility fra 2008
Brontës Jane Eyre er også flott! Dog dystrere enn Austen da

Jeg har P&P filmen og. Jeg liker den, men på en annen måte enn serien. Men serien er best. Har både film og serie av S&S. Jeg har én vott igjen så jeg får vel begynne på filmene nå, siden jeg nylig er ferdig med seriene.

Jane Eyre filmen har jeg og, men likte den ikke noe særlig. Synes den var mer som en eviglang trailer for filmen. Tror jeg må kjøpe BBC-versjonen som gikk på tv for et par år siden.

(Emma med Gwyneth Paltrow skal jeg ikke kjøpe. Hun ser jo bare sur ut og som hun kjeder seg hele tiden.)

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat