Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-12, 20:44   #47
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.877
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til de streikende: mener dere at streiken fortsatt er berettiget?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Unio har fått ram kritikk fra egne medlemmer for at de ga seg for to år siden mot en klausul om at det skulle bli bedre neste gang. Når det så IKKE blir bedre neste gang (på tross av nevnte klausul) tror jeg ikke det har noe annet valg enn å streike til det blir tvungen lønnsnemd. Gir de seg frivillig enda en gang uten å få noe som helst igjen for det, tror jeg de vil bli slaktet av egne medlemmer.

KS har også vært usedvanlig arrogant i forhandlinger med spesielt Utdanningsforbundet siden vi ble overført for ca 10 år siden. Jeg regner med at de som har med dem å gjøre er rimelig drittlei den arrogansen.

Jeg ønsker at streiken stopper, men ikke ved at Unio enda en gang frivillig gir seg uten å få noe igjen for det .

Selv skulle jeg helst streiket for bedre arbeidsforhold, færre elever pr lærer og mer tid til kontaktlærerarbeidet. Jeg håper det bllir den store saken ved neste korsvei.

Nemlig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat