Tråd: Bløtkake?
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-06, 16:41   #10
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av muskat, her.

Jeg tror ikke det blir for søtt, syltetøy er vel minst like søtt.
Jeg pleier å dele bunnen i tre, så har jeg ett lag med krem, banan og revet sjokolade; og et med krem og bringebærsyltetøy. Det er også godt med fersken (på boks) og krem som fyll, da pleier jeg å dynke med ferskenlaken.

Marsipanlokk er kjempeenkelt, du får jo kjøpt ferdige. Men de bør jo pyntes litt også, ellers ser det litt stusslig ut.

Dette var jo en kake i retning av det jeg hadde tenkt meg...men hvis jeg bruker vaniljekrem i steden inni, blir det like bra da tror du?

Må sjekke ut det marsipanlokket kanskje, og pynte bør vel uansett gjøres? Er ikke så himla glad i marsipan, så det er nok derfor jeg heller mer mot krem... Er ikke så himla glad i krem heller egentlig... Ja, jeg kan vel bare innrømme det, jeg er i det store og hele ikke særlig til kakemoms (kakemons?)...

Tusen takk for alle gode tips og innspill!!! Skal se det blir en god bursdagskake til min snart 1-åring, på tross av mine bakekunnskaper! (Hjelp!!! Hvor ble det året av???)

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat