Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-24, 08:09   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.422
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innredning i Pax garderobeskap

236 høye skap syns jeg at man må ha hylle øverst. Det finnes jo bra oppbevaringsting som kan brukes der for ting du ikke bruker så ofte. Du kan ikke heller ha skuffer helt opp på dem om du ikke skal bruke stige. Skuffer er praktisk, men de tar en del plass så skal man ha ting som man like gjerne ser fra fremsiden og som uansett bygger helt inn så kan hyller
være vel så bra. Jeg syns ikke hengeskuffer er noe pene, men jeg skal ha det i entreen (eller mer riktig en kjellergang) for votter, skjerf og luer, ellers foretrekker jeg vanlige skuffer. Har man plass så er noen tynne hyller for smykker, skjerf, belter og slips lure.

Vi holder på å innrede Pax selv, men vi kjøpte skapene først og begynte fra toppen. Vi målte og hengte inn plaggene etter at vi hadde hengt opp stengene. Vi skal uansett ha så mye innmat (12 skap) så vi kunne kjøpe litt av det til å begynne med og så bruker vi opp det og drar tilbake og kjøper mer, i tillegg kan jo ting returneres. Dette forutsetter selvsagt at man ikke bor så langt unna Ikea.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat