Vis enkelt innlegg
Gammel 17-08-21, 21:38   #600
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2020 #2

Da har også min sønn fått sin konfirmasjonsfeiring. Vi hadde en fin fest. Det kom selvsagt et smitteutbrudd rett før, men jeg hadde bestemt meg for å gjennomføre uansett.(Om det hadde kommet forbud, så hadde jeg avlyst og gitt beskjed om at alle kom til å bli invitert i lillebrorens konfirmasjon) Det var noen som meldte avbud fordi de var redd for smitte, besteforeldrene er i Bergen fordi bestefaren er på behandling 6 uker der, men vi ble 23 stykker og det var egentlig passe antall.

Hadde god hjelp av venninne med koldtbordet, en annen venninne laget bordkort og bakte rundstykker, en fikk jeg låne duker til, og tante laget nøttebrød og blåbærpai. En venninne hjalp meg å dekke bord.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat