Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-21, 13:47   #63
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du det ryddig og koselig på soverommet ditt?

Vi har et digert soverom med vegg-til-vegg teppe(dessverre!). Det er ikke spesielt koselig tror jeg. Men vi prøver å ha det relativt ryddig. Det hender dog det hoper seg litt opp med medium brukte klær og rene klær på den "boks-tingen" vi har i hele fotenden av sengen. En slags forlengelse av sengen med oppbevaring oppi.

Vi har fine gardiner i vinduene, fine nye skap med lys, nattbord med liten heklet brikke og lampe på hver side av sengen. Men det forbanna teppet ødelegger så innmari.
Og det er ikke spesielt gammelt heller altså. Jeg kan ikke forstå for alt i verden hvorfor svigers gikk for å bytte det ut for noen år tilbake. Altså, da det teppet som lå der måtte ut, så valgte de altså å legge nytt teppe. Helt lyst! Idiotisk! Mulig jeg går for å endre det når jeg snart får en arv. Blæh!

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat