Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-20, 20:32   #53
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den beste byen og bydelen?

Jeg tilhører dem som egentlig helst vil bo utenfor Norge, men så lenge jeg bor her, er det bare Oslo som gjelder. Bor på Frogner og trives godt der. Nærhet til park, bra offentlig kommunikasjon, gangavstand til veldig mye, sentrumsnært, men stille og rolig likevel. Jeg kunne aldri trives i en liten by og synes selv Oslo noen ganger er litt i minste laget. Jeg er ekstremt urban og trenger ikke tilgang til hverken sjø eller skog og fjell så lenge jeg har en park i nærheten. Trenger masser av butikker, restauranter, arrangementer og utstillinger. Selv om jeg ikke nødvendigvis bruker alt dette hele tiden, langt derifra.


Sist redigert av liefje : 04-08-20 kl 09:36.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat