Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-19, 08:50   #12
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Løping: Intervaller

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Morella, hvordan varmer du opp?

Jeg er opptatt av å varme godt opp. Nå trener jeg veldig mye og har tid til lang oppvarming, så det kan gjerne bli en halv time før intervallene.
Men jeg starter rolig, 2% stigning. Øker belastningen gradvis og jobber meg opp mot terskel, før jeg trapper ned de siste 2 minuttene. Føler jeg får mer ut av dragene når jeg har vært noen få korte runder opp i mot 85% av makspuls før første drag.

Jeg vil også påpeke at det er viktig med nedtrapping etter en intervalløkt for å unngå at melkesyren forblir i musklene. Jobb pulsen gradvis ned i minst 10 minutter etter økten.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat