Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-19, 07:17   #93
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Ja, det tror jeg selvsagt ikke han vil lyve om, men som du sier, det kan være mange grunner til å ransake som ikke nødvendigvis ville blitt lagt frem i media først. Igjen, helt uten at vi lever i en politisak.

Jeg klarer ikke å se for meg at man ville tatt ut tiltale i denne saken mot B hvis de ikke var ekstremt sikre på at de hadde uomtvistelig fellende bevis, så jeg må innrømme at jeg tar for gitt at hun blir dømt. Men i en så profilert sak skal jeg ikke se bort fra at jeg hadde engasjert Elden selv, selv om jeg hat samme syn som deg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat