Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-19, 11:43   #86
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ways of seeing (satt opp på Teaterscenen Black Box)

Det er siktelse som kan gi grunnlag for ransakelsesordre, hvis jeg forstod det riktig.

Jeg vet at det noen ganger er gode grunner til å ikke gi politiet råopptak, blant annet av hensyn til kildevern, men jeg klarer ikke helt å se hvorfor de skulle ønske å unngå det nå?

Da jeg først leste det intervjuet der teaterregissøren (? Beklager, jeg er dårlig med navn) gikk ut og mente at høyrekrefter stod bak angrepene, så jeg tenkte jeg at det var en virkelig far fetched konspirasjonsteori, men det ble liggende og ulme litt, sammen med at alt det andre var så RART. Så jeg nevnte det for mannen rett før han logget på nett og leste saken forrige uke, der alt ble snudd opp-ned. Men, uansett, en annen ting jeg reagerte på der, var at hun sa at de hadde reagert på mye spesiell oppførsel, men også at politiet ikke hadde kontaktet dem. Hvis man sitter med en konkret mistanke og med observasjoner som underbygger denne, bør man ikke oppsøke politiet selv? Mulig de har gjort det, da, dette var jo et intervju, og ting kan fremstå annerledes enn det er.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat