Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-13, 13:36   #80
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes ikke jeg trenger å skjerpe meg fordi jeg ikke prioriterer å trene fire ganger i uken. Virkelig ikke.

Takk, Maverick. Der klarte du å sette fingeren på nettopp det som provoserte meg. Hvem f*** tror Marte Krogh at hun er som bestemmer at alle skal trene. Og at de skal trene så og så mye? Skal jeg skamme meg fordi jeg ikke følger hennes rigide opplegg? Jeg synes at argumentet om at "det er en godt poeng, men klønete sagt", ikke holder vann. Det er jo ikke slik at alle klager over de ikke har tid til å trene, mange har kanskje ikke lyst/behov for å trene mer enn det de gjør. Hvorfor i huleste skulle disse da skjerpe seg? Er det for at Marte Krogh skal slippe å se en cellulitt om hun noensinne skulle forville seg til en offentlig strand?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat