Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-24, 21:26   #11
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva strikker du nå? (2)

Opprinnelig lagt inn av Svanen, her.

Har en Zelda spillende 20 åring, så strikker denne til henne nå. https://ravel.me/hero-of-time-sweater
Strikker i Rauma Mitu, litt mørkere grønn enn originalen. Litt rare løsninger/tungvindt i oppskriften. Jeg har endret litt, for halsen var rar (fortsatt litt rar, så mulig jeg tar opp og endrer litt og strikker "motsatt" vei), og ermene veldig smale. Har igjen 1 1/2 erme.


Ermet er fortsatt rart... og tror ikke jeg kan "blokke" det til. Så lurer på om jeg skal gjøre enda et forsøk å endre på det.
Strikkes overfra og ned, og all felling skjer jevnt fra øverst på ermet, så da blir det rart og smalt. Ja, ja, bra varm genser sesongen likevel snart er slutt. Nytt forsøk på andre ermet i morgen.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat