Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-21, 10:39   #356
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Jeg er sær og klarer ikke glede meg over at det planlegges stor fellesfamilieferie til neste sommer. Folk jeg ikke kjenner så godt (kompliserte familieforhold) og som synes flyreiser til utlandet er en mye bedre idé enn meg. Hvorfor må jeg synes sånt er så vanskelig?

Jeg har hatt et par tråder om dette. Jeg er heller ingen fan av slike ferier. jeg føler at de som arrangerer tror at vi alle kommer så godt overens, men slik jeg oppfatter det så klarer vi oss fint sammen for en liten stund, men blir gale av samvær over tid.

Og så er jeg så glad i ferien min at jeg vil bruke den på de tinga jeg selv ønsker.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå