Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-20, 12:25   #9
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En hyllest til faghandelen - fortell om dine favoritter!

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Og Vinmonopolet! De har jo fagfolk som er superflinke. jeg får god hjelp både på Bekkestua og Fornebu her i Bærum.

Å, ja. Vinmonopolet Fy søren så flinke de er (blitt). Jeg bodde ikke i Norge i nesten 20 år og kom tilbake til et helt annet sted. Jeg drar dit med oppskriftene mine og får de beste vinanbefalinger.

Og hvis man skal spise litt i tillegg til å drikke vin og bor i Oslo, anbefaler jeg Maschmanns (alt - Sjølyst), Fjellberg (sjømat - Frogner), Frogner Spesial (ost - Frogner) og Strøm Larsen (kjøtt - Torshov) når det skal lages mat. Jeg kan gå innom med en klar ide eller ønske om et spennende forslag og får både ingredienser og oppskrifter eller tips. Dessverre i dyreste laget til hverdags, men når jeg skal ha gjester eller noe ekstra godt, er jeg ikke i tvil om hvor jeg skal gå for å handle de aller beste råvarene.


Sist redigert av liefje : 09-10-20 kl 12:30.
liefje er ikke aktiv   Svar med sitat