Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-12, 23:44   #18
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gikk i fra treåring i varm bil

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Vi vet jo ikke om det er tilfelle da? De kan ha sjekket hvert 5. minutt?

Sitat:

Også i Steinkjer ved Paradisbukta ble en tre år gammel jente funnet forlatt i en bil, skriver Adressa.

- Hun hylskrek da hun ble oppdaget. Hun var innelåst i en bil med alle vinduene igjen, sier operasjonsleder Lars Erik Besseberg ved Nord-Trøndelag politidistrikt til avisen.

Hun ble oppdaget av en forbipasserende som etter hvert klarte å få henne til å åpne bildøren. Da hadde hun sannsynligvis sittet innesperret i en time.

- Da hun kom seg ut var hun helt gjennomvåt av svette og veldig varm, sier Besseberg til Adressa.

Foreldrene i slutten av 20-årene hadde vært på badeplassen, og de vil bli anmeldt for den uforsvarlige oppførselen.

Min utheving - hun må uansett ha sittet lengre enn greit. Hun hylgråt - det spiller ingen rolle hvor lenge hun satt egentlig. Tenk så redd hun var! Jeg blir enda forbannet når jeg leser dette

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat