Tråd: Sykemeldinger
Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-12, 23:32   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykemeldinger

Når det er sagt - helt generelt - så ER det jo ikke helt sjeldent at politikere preker én ting, og så er virkeligheten for akkurat dem ganske annerledes. Jfr pensjonsutbetalinger/goder, helseforsikringer, og ja, sykmeldinger når verden går imot på ene eller annen måte. Jeg TROR jeg skjønner hva annemede vil frem til her - det er vel mest at politikere (som andre ledere) bør være nøye på å gå foran med et godt eksempel, og leve som man forkynner. Eller noe sånt.

På helt generelt grunnlag - uten å si meg enig eller uenig (jeg har ikke lest noen av linkene over).

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat