Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-23, 14:29   #7
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags strømpebukser til hva?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Det jeg egentlig lurer på er jo hvilke regler som gjelder. I hermetegn, for jeg skjønner jo at dette ikke er nedfelt i norsk lov. Noen steder på nettet står det at hudfargede strømpebukser er en dødssynd. Og jeg finner ingen bilder som viser en grå glitterstrømpebukse sammen med en passende kjole - og jeg aner ikke hva slags kjole man bruker med en grå glitterstrømpebukse. Jeg har lyst til å bruke det jeg har, men er helt dust på hva jeg kan bruke til hva.

Ei grå glitterstrømpebukse kan du bruke til en svart finkjole f.eks. Eg brukar stort sett svart, tett strømpebukse til kjolar til kvardags og tynn svart strømpebukse til festlige anledninger. Og har brukt hudfarga tynn til blå julekjole, sjølv om Jan Thomas seier det er no-go. Mai-september er strømpebukselaust

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat