Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-16, 12:04   #35
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er de fornuftige hen?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg tenker at de som er nitten år gamle menn fra Syria har levd med en rekordsprengende grusom krig siden de var, tja, fjorten? Og før det levde de under en dikator med et voldelig grep om befolkningen, tortur av ungdommer etcetera.

Selvfølgelig skal det ikke på noe vis godtas eller unnskyldes overgrep. Jeg har ikke sett at noen har ment det heller, utenom alle disse i kommentarfeltene som sier at hvis man er for at flyktninger skal få komme inn i landet, er man samtidig for at "årdentlie nårske damer blir voldtatt og trakkasert bare døm viser seg på gatan".

Jeg er dog usikker på om den beste måten å gå frem på er å kollektivt avvise de det er størst fare for skal radikaliseres i flyktningeleirer, i ruinene, i teltleirene i Calais og på gatene i Tyrkia.

Ellers vil jeg anbefale for alle som er bekymret for hvordan det skal gå med integreringen av flyktningene, å delta i integreringsarbeidet selv. Det gir stor glede og tar lite tid, i forhold til hva man får igjen for det.

Jeg tenker at det viktigste er ikke å avvise de sinte unge mennene, men sørge for at det er nok familier og kvinner til å balansere de.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat