Tråd: Pannekaker
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-11, 21:35   #42
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Ja. Men å få ungen til å lyve på seg en allergi?

Nei, absolut ikke! Jeg mente mer som i at barn som må ha med mat pga (ekte) allergier ikke nødvendigvis lider noen nød.

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Poeng. Jeg tenkte ikke så langt.
Jeg bare tenkte at det åpenbart er et kjempeproblem for HI, jeg tenkte ikke på ungen.
:fremdeles ny i mammagamet:

Helt i orden.

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Hele poenget mitt er at det føles umulig i Norge å kjøre en sunn stil til barna sine. De får jo måltider i bhg/sfo som er middelmådige, samme om de drar bort, og det utgjør faktisk hverdagen og ikke en gang i blandt. Da hadde det jo ikke vært noe problem.

Jeg syns du heller kan legge kreftene dine på å servere barnet ditt god og sunn mat hjemme, evt. involvere deg i FAU for å gjøre skole/barnehagemåltidene sunnere. Det er slett ikke "umulig i Norge å kjøre en sunn stil til barna". Men å bli sur over at ungene får pannekaker hos venner, bikker over i mathysteri.

__________________

Tallulah er ikke aktiv