Vis enkelt innlegg
Gammel 12-05-08, 20:24   #25
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye penger bruker dere på ferie i løpet av et år?

Det kommer an på hva man mener med ferie? Vi har pleid å reise til varmere trakter 1 -3 ganger i året, men etter at det ble meg og Lærlingen alene synes jeg det har vært mer stress enn hygge til tider. Jeg regner ikke med kostnader ved å ta fri, bensin etc, og da har det siste året vært ca slik:

Påsketur: 4 dagers hotellferie med alt inkludert (unntatt heispass) kr 3800,-

Småturer i langhelger: De er det mange av. en typisk vintertur forsøker vi å låne hytte fra jobben for 250 kr natta og reiser til fjells, sommerhytte eller telt om sommeren. Dette er oftest sammen med andre, og billig, selv om vi skeier ut litt med mat og utstyr av og til.

Sommerferien: En tur (maks en uke) til Sørlandet, hos familie eller i lånt hytte (mormor eller jobben) (maks kr 4000) og en langhelg i Danmark/Legoland (bor i billig hytte etter høysesongog tar ferje, ca 4-5000 kr)


Neste år tror jeg vi tar sommerferien på loffen i Europa, og så er det mulig vi satser på å ta litt langturer til varmere strøk igjen. Da burde Lærlingen være stor nok til at det er mer glede enn stress, og jeg ser for meg USA, Galapagos m.m.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat