Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-19, 23:45   #8
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor må man ha stikkontakt?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg klarer ikke å se for meg at det å ha stikkontakter inni skap er nødvendig, så her trenger jeg litt flere opplysninger. Jeg har vannkoker og brødrister stående på benken, og tenkte å ha stikkontakter i nærheten her. Jeg venter i spenning på tegningene til kjøkkenet, det blir en hel vegg med høyskap hvor dampovn, mikro/stekeovn er integrert. Alle høyskapene skal være uttrekkbare, men vannkokeren står jo på benken? Eller?

Skal ha kjøkkenøy/"arbeidsbord" med flere stikkontakter.

Soverommene skal ha usb ladere i umiddelbar nærhet av nattbord.

Inni skap er upraktisk spør du meg. Med mindre det er lagt opp for videre kontakt derfra da. Vi har et par inni skap på kjøkkenet. Ene pga kontakt til kjøkkenvifta, og det ble lagt dobbelstikk det. Kjekt det, men når eksterne dingser skal i det stikket, så betyr det en skapdør som ikke lar seg lukke...

Så på kjøkkenet ser jeg for meg enten flere stikk under overskapene, eller type moderne dingser med hev/senk. Hvor man da har en rad med stikk som er skjult i benken, og som ved et enkelt grep kommer opp i form av en sylinder med stikk når de trengs.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat