Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-19, 19:16   #8
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.822
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Langrennsutstyr til meg, hvor dyrt?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg fikk Madshus supersonic felleski til 1700,- inkl binding. Staver ca 600,-. Sko på Finn.no 600,-. Jeg valgte nye ski etter høyde, vekt og brukernivå tilpasset meg fra Beito sport. Håpløst å finne ski til min høyde og vekt på Finn.no, selgerene visste ikke og prisen for brukt var ofte dyrere enn et godt tilbud på nett. Men jeg kjøpe sko pent brukt fordi jeg visste at billigskoene som følger med pakkene er like dyre som pent brukt og vonde på min fot.

Det var lurt! Jeg har skjønt at det er viktig med riktig spenn på ski ut fra vekt og sånt. Men jeg skal jammen holde et øye på Finn etter skikkelig gode sko.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat