Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-14, 14:44   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil og lading på jobb, gratis eller ikke?

Vi har 2 elbilplasser med gratis lading, mener jeg. Det er ikke så mange som har elbil, siden de fleste bruker bilen en del i jobben over lenger avstander. Dessuten har ikke elbiler vært aktuelle som firmabiler, siden gjenkjøpsverdien er høyst usikker.

Her jeg bor er det veldig mange Teslaer på veiene, og jeg konstaterer at overgangen fra Cayenne til Tesla ikke har påvirket kjøremønsteret påfallende mye. :fordomsfull:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat