Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-14, 14:16   #7
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil og lading på jobb, gratis eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Litt usikker på hva du mener - størrelsen eller stømnettet? Det er vanlig størrelse på de. Strømmen er lagt inn med tanke på elbiler, så jeg vil tro det er godt planlagt - vi har ben i elbilbransjen, og firmaet er med på å promotere infrastruktur for elbiler.

Den eneste andre fordelen jeg kommer på er treningstøy (med logo) til en verdi av 1500 kr pr år hvis man sykler eller løper til jobben jevnlig. Og fleksitid, så man slipper trøbbel hvis man tar toget som er forsinket igjen.

Ja, tenkte på strømnettet. Men hvis de er laget til elbillading så er det vel det. Stømmen vi har ute på parkeringsplassen vår er nemlig kun beregnet til motorvarmere.

Fint å få treningstøy om man sykler eller løper til jobb da!

Jeg lurer også på måter å motivere til å bruke kollektivtransport eller å samkjøre til jobb.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat