Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-07, 19:57   #1
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

"Grønnsakskamuflasje"

Jentene mine er ikke spesielt glad i grønnsaker. Det til tross for at grønnsaker stort sett alltid er tilstedeværende når vi lager "skikkelig" middag (skjer ikke hver dag, dessverre - men det jobber vi med nå). Både rå og kokte grønnsaker er visst skumle greier. Storesøster er i tillegg skeptisk til poteter også, i de fleste former.

Derfor lurer jeg på: Har dere noen gode tips for å "kamuflere" grønnsaker (og også poteter) i middagssammenheng? Jeg prøvde en ting i dag - kokte et par gulrøtter som jeg moste og blandet i potetstappen. Presenterte kul, orangeprikket stappe som faktisk smakte veldig godt. Vellykket! Gulrotpotetstappa skled ned som bare det. Hadde jeg servert kokte gulrøtter for seg hadde de garantert blitt liggende igjen på tallerkenen..


Men jeg trenger altså flere tips!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat