Tråd: Hage 2019
Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-19, 08:03   #37
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hage 2019

I år fikk vi for første gang grønnsaker. Blomkål, brokkoli, masse grønnkål, poteter, sukkererter, chilli, paprika og litt tomater. Det fikk litt for langt ut i sesongen før jeg løste tomatgåten (knipe MYE) så det ble mye blomster og småtomater. Har laget opplegg for ekstra lys i drivhuset, tidsstyrt. Så jeg gleder meg massivt til neste års sesong.
Har plantet en stikkelsbærbusk, er spent på om den overlever.
Nye bed foran huset har fått roser. De er jeg også veldig spent på om overlever (jeg bor på H7/H8).
Har kjøpt løker som skal i bedene foran huset. Snøklokker og perleblomster. Krokus og tulipaner.
Til våren har jeg også 15 studiepoeng i økologisk planteproduksjon. Kan ikke nekte dor at jeg gleder meg ENORMT til å ta fatt på vårsemesteret.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat