Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-19, 12:08   #252
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Serveres det alkohol i konfirmasjonen?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jada, du skrev melkefritt, men du skrev også at du har lakroseintoleranse og da må det jo ikke være melkefritt.

Det skal i utgangspunktet smake det samme. Jeg bruker kun laktosefritt og veldig mange kommenterer at det smaker helt likt.

Ja, jeg er laktoseintolerant og bruker laktosefritt. Men det var egentlig løsrevet fra setningen om melkefritt, bare ment som at jeg har erfaring med produktene. I min familie er det både noen som ikke skal ha melk i det hele tatt (tåler verken laktose eller melkeprotein), og dem som greier seg med laktoseredusert. Selv er jeg på laktosefritt.

Nå skal det sies at jeg ikke liker fløte av verken den ene eller andre sorten, men fet melk og fløte med laktose smaker mer fettete og harskt enn laktosefritt.

Melkefri fløte smaker pisket olje, og er det i stor grad også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat