Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-17, 09:11   #282
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?

Det kommer vel litt an på hvor mange poser du trenger til avfall. Jeg trenger i hvert fall færre enn det jeg samler opp dersom jeg handler mat i plastposer. Nå har jeg faktisk blitt veldig flink til å ha to handlenett i vesken og stort sett holder det til den maten jeg kjøper, så vi reduserer plasten ganske godt.

I Bergen får vi hentet plast, men det må samles i en stor plastpose og jeg lurer litt på hvordan folk som bor i mindre leiligheter får plass til det når det bare hentes en gang i måneden. Vi har enebolig og kjeller, så det er ikke noe problem. Og ja, jeg er forskrekket over hvor mye det blir.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat