Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-16, 08:12   #63
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barn som ødelegger

Hva man regner som normal oppførsel for en 8-åring, avhenger jo også hva man selv er vant til. Jeg overraskes veldig over at en 8-åring kan finne på å sitte å vippe i en lenestol. Det kunne aldri noen av mine unger funnet på. De vipper ikke på kjøkkenstoler heller, for det er strengt forbudt.

Men så er det andre ting mine unger gjør som slett ikke er normal atferd for sin alder, men som jeg ser på som helt normalt. Fordi jeg er vant til at det skjer.

Så jeg kan godt se for meg at hotellpersonalet kan synes dette er et godt stykke utenfor forventet atferd for aldersgruppen. (Og hvis barnet i tillegg er litt stor av vekst, så ser det jo enda verre ut.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat