Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-18, 16:26   #714
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg er helt enig. Gutten mener hennes versjon ikke er riktig. Han har holdt seg unna media, men ønsker nå å gi sin versjon. Nå begynner faktisk maktforholdet å spille en rolle.

For det første - hvordan vet alle hva Grandes forklaring til Solberg inneholder i detalj?

For det andre: det ville ikke vært første gang i historien at to mennesker som har seg i fylla har litt forskjellig oppfatning om hvem som la seg etter hvem og når og hvordan. Spørsmålet er om Grande har gjort noe klart uetisk eller ulovlig eller noe som gjør henne uegnet som statsråd. Det er uinteressant om hvem som begynte ut fra det, så lenge det ikke er utøvd makt eller press eller ulovligheter.

Til sist: jeg kjenner at jeg er litt pissed på de gjentatte utsagnene om at vi reagerer annerledes på at kvinne er eldst her. Jeg kan ikke se at NOEN har sagt at de synes dette er grei skuring. Tvert i mot, de aller fleste sier at de synes det er usmakelig og dårlig dømmekraft. Spørsmålet er om det har en betydning for jobben hennes.

Jeg kaller gjerne alle som har sex med folk på 17 når de selv er dobbelt så gamle for gamle griser, men det er jo i all hovedsak en privatsak, som Floksa også sier. Jeg kan også synes folk som er utro er duster og de som importerer asiatiske ektefeller er patetiske. Ingen Ah sakene har jeg noe med, så lenge jeg ikke er en part.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat